bidden en badderen - Reisverslag uit Beitou, Taiwan van smilingsan - WaarBenJij.nu bidden en badderen - Reisverslag uit Beitou, Taiwan van smilingsan - WaarBenJij.nu

bidden en badderen

15 Juli 2015 | Taiwan, Beitou

Vandaag op sightseeing tour geweest met Yuma. Eerst geluncht op een pleintje. Een traditional green onion pancake en ijsthee met Jelly er in. Daarna op weg naar het national palace museum om alle potten en pannen van de verschillende Chinese dynastieën te bewonderen. Daarna de dans der wisseling van de wacht bij het Chiang Kai Shek memorial bekeken en tevergeefs een selfie geprobeerd te maken. daarna viel ik met m'n neus on de boter bij de Taiwanese tempel waar een Taiwanese opera festival gaande was. Vervolgens in de tempel gebeden als een echte Chinees ( erg handig om een local te hebben die je een beetje klungelig na kan doen) daarna wat gegeten vlak bij mijn hostel en s'avonds heerlijk gebadderd in hot springs in een park vlakbij. Een erg bijzondere gewaarwording.