heel veel azuurblauwe zee verder - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van smilingsan - WaarBenJij.nu heel veel azuurblauwe zee verder - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van smilingsan - WaarBenJij.nu

heel veel azuurblauwe zee verder

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2015 | Filipijnen, El Nido

Omdat de wifi het nogal vaak begeeft duurde het een tijdje voordat ik weer iets kon schrijven. Ik heb nu maar heel hip van m'n prepaid mobiele data op m'n telefoon een hotspot gemaakt. Zo leer ik nog eens wat. Dat heb ik in Nederland nog nooit gedaan.

Inmiddels ben ik van het ene paradijselijke eiland naar het andere gevaren met een nachtboot. Dat was nogal een avontuur want we dachten dat we om 7 uur sochtends zouden vertrekken en toen bleek dat opeens 7 uur eerder waardoor we maar 2 uurtjes hadden om onze spullen in te pakken. Waar iedere toerist overdag met een traditionele Bangka boot de overtocht maakt deden wij de local experience met een veerboot vol met stapelbedden. Uiteindelijk nog redelijk kunnen slapen op het deinen van de golven. Sochtends werd er zelfs nog ontbijt geserveerd.. Een vol bord witte rijst... Jammmiee..! Dat kregen wij echt niet weg tot grote verbazing van de locals die ons meerdere malen kwamen attenderen dat het ontbijt voor ons klaar stond.

Wat ik zeker ga missen als ik terug ben is de passie voor karaoke hier haha. Filipinos vinden het erg leuk om hun zangkunsten overal ten gehore te brengen dus het gebeurt dagelijks dat de barman, serveerster of Bootman spontaan een (valse) serenade inzet.
Heerlijk! Ga er zelf van meedoen!

  • 31 Juli 2015 - 13:02

    Ineke Van Den Poll:

    Hoi Sandra, leuk om op deze manier je reisverslag te lezen. Hoop dat je tijd en zin hebt om veel berichtjes te plaatsen. Geniet er maar van, groetjes van ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, El Nido

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2015

last stop: Boracay

10 Augustus 2015

van hele grote haai naar heel klein aapje

07 Augustus 2015

gemiste schildpadden en enorme walvishaaien

04 Augustus 2015

Island number 3

01 Augustus 2015

back to reality

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3040

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: