last stop: Boracay - Reisverslag uit Bel-Air Three, Filipijnen van smilingsan - WaarBenJij.nu last stop: Boracay - Reisverslag uit Bel-Air Three, Filipijnen van smilingsan - WaarBenJij.nu

last stop: Boracay

Blijf op de hoogte en volg

14 Augustus 2015 | Filipijnen, Bel-Air Three

En dan zit het er al bijna weer op! Maandagochtend Bohol verlaten voor een dag reizen. Eerst met de boot naar Cebu en daarna vliegen naar Boracay.

Ik dacht dat ik al heel wat Paradijs op aarde gezien had maar Boracay spant wel de kroon. Kilometers hagelwitte stranden met zand zo dun als poeder. Erg mooi! Dat vinden de meeste Filipinos ook want Boracay is vakantie eiland nummer 1. Daarom is het centrum van het eiland al behoorlijk volgebouwd met alle nodige recreatievoorzieningen. Dat is aan de ene kant jammer want dan is de ongereptheid een beetje weg maar aan de andere kant zijn dan ook alle westerse gemakken aanwezig. Toiletpapier bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe ze het doen maar Filipinos gebruiken dat dus niet. Erg vreemd. Dat zal ik dus ook zeker niet missen als ik weer terug ben.

Wel de hagelwitte stranden, azuurblauwe zeeën, palmbomen en hun kokosnoten en ook de mensen. Ik denk dat ik in geen enkel land zoveel spontaan zingende dansende of 'hi maaaaaam' roepende mensen ben tegengekomen als hier. Soms om gek van te worden maar toch geeft het een welkom gevoel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Bel-Air Three

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2015

last stop: Boracay

10 Augustus 2015

van hele grote haai naar heel klein aapje

07 Augustus 2015

gemiste schildpadden en enorme walvishaaien

04 Augustus 2015

Island number 3

01 Augustus 2015

back to reality

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 723
Totaal aantal bezoekers 3048

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: